Rady nakupujícím

Neúčtujeme balné ani žádné další poplatky.
Vámi objednané zboží, které máme skladem, odesíláme v den objednání (při objednání v pracovní den do 12 hod.), nebo nejpozději následující pracovní den.
Pokud zboží není skladem, řídí se dodací lhůty údajem "Doba dodání", uvedeným u každého produktu. Pokud by měla být dodací lhůta delší, budeme vás kontaktovat.

ČESKÁ POŠTA – DO RUKY

Cena poštovného činí 139 Kč s DPH. U objednávky nad 2 000 Kč je poštovné v rámci České republiky zdarma.

Česká pošta vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Bude vás také informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky. V den předání zásilky České poště jste také z naší strany informováni emailem.

Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení vaší zásilky dle svých časových možností a požadavků.

Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce. Zásilka bude na poště uložena 7 dní. Pokud není vyzvednuta, vrací se po 7 dnech zpátky k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.

Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.

ČESKÁ POŠTA – NA POŠTU

Cena poštovného činí 130 Kč s DPH. U objednávky nad 2 000 Kč je poštovné v rámci České republiky zdarma.

Česká pošta doručí vaši zásilku již následující pracovní den na jednu z 2600 pošt po celé ČR, která tuto službu poskytuje a kterou si sami můžete v košíku zvolit zadáním města, či PSČ. Zobrazí se seznam pošt, ze kterého lze vybrat tu, na kterou chcete zásilku doručit. Kliknutím na „VYBRAT“ se vám pod seznamem pošt zobrazí detailní informace o vybrané poště. Zvolením „POTVRDIT“ se adresa pošty uloží do košíku. Pokud je tato služba pro vaše PSČ nedostupná, můžete si zvolit pro doručení vaší zásilky službu Do ruky, nebo kurýrní službu PPL.

O možnostech vyzvednutí vaší zásilky na vybrané poště jste informováni prostřednictvím SMS nebo emailem již v den odeslání zásilky a znovu v okamžiku uložení zásilky na poště.

Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit poštu, kde si chcete vaši zásilku vyzvednout.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.

Pokud si nevyzvednete zásilku do 7 dní, je automaticky odesílána zpět. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.

PPL

Cena dopravy činí 139 Kč s DPH. U objednávky nad 2 000 Kč je poštovné v rámci České republiky zdarma.

PPL vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. Zásilka vám bude standardně doručena v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem).

V den předání vaší zásilky přepravci PPL jste z naší strany informováni SMS a emailem.

V případě nezastižení vám bude zanecháno oznámení a doručující pracovník se vám pokusí doručit vaši zásilku ještě jednou následující pracovní den. Při opětovném nezastižení vám bude zanecháno oznámení o uložení zásilky na depu přepravce. Doba uložení zásilky je 10 dní (dobírka), nebo 3 dny (platba předem). Informace o možnosti vyzvednutí si vaší zásilky na depu přepravce naleznete po zadání vašeho PSČ v poli "Vyhledání pobočky".

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku PPL.

Sledovat svoji zásilku a zjistit potřebné informace můžete i pomocí chytrých telefonů díky aplikacím iPhone a Android.

Informace pro zákazníky ze zahraničí

Zboží zasíláme i zákazníkům ze zahraničí.
Minimální hodnota objednávky činí 20 EUR.

Doba dodání

Slovensko: PPL do 2 dnů

Platba

Slovensko: Převodem na účet - 0 EUR

Bankovní převod – doprava PPL (platí pouze pro Slovensko)

Po odeslání objednávky jsou zákazníkovi odeslány údaje potřebné pro převod peněz na náš účet – částka v EUR, číslo účtu, variabilní symbol atd. Po provedení bankovního převodu, nám jsou peníze připsány během 5 - 7 dní. Po připsání peněz na náš účet zboží ihned odesíláme (pokud je skladem).

Pro zákazníky ze Slovenska je platba uskutečněna přes náš eurový účet u Fio Banky.



Pokud si v průběhu nákupu nebudete vědět s čímkoliv rady, kontaktujte nás!

Zákaznický servis (po-pá 7 - 15:30)
Telefon: 840 804 804
E-mail: